Nie wziąłeś pod uwagę przekłamania licznika.Faqir pisze:Wracając do tematu 100-200km/h i patrząc na logikę zachowania się prędkościomierza i raczej tego, że bardziej zamula niż ,,przyśpiesza" zdobywaną prędkość, jakkolwiek brzmi to nie fachowo to coś jest na rzeczy z tymi 9,...sekundami w moim aucie. Prób było od groma i nigdy na cyfrę stopera nie wskoczyła dziesiątka, a trzeba wziąć pod uwagę to, że zawsze czas słabej reakcji na mecie (naciśnięcie na stoperze stop) wydłuża mierzony czas. No chyba, że prędkościomierz również chodzi za szybko, kolego ==Mały== spotkałeś się z czymś takim? Nie tylko, że zamula, ale i też chodzi za szybko??
100 - 200 km/h
Re: 100 - 200 km/h
Re: 100 - 200 km/h
Faqir, wszystko jest możliwe, ale Racelogic zweryfikuje Twój entuzjazm 

Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 100 - 200 km/h
Też mi się tak zdaje 
Takie pomiary ze stoperem i licznikiem mają jedynie jakieś tam zastosowanie przy mierzeniu różnic przed i po modach.

Takie pomiary ze stoperem i licznikiem mają jedynie jakieś tam zastosowanie przy mierzeniu różnic przed i po modach.
Re: 100 - 200 km/h
Faqir,Faqir pisze:Wracając do tematu 100-200km/h i patrząc na logikę zachowania się prędkościomierza i raczej tego, że bardziej zamula niż ,,przyśpiesza" zdobywaną prędkość, jakkolwiek brzmi to nie fachowo to coś jest na rzeczy z tymi 9,...sekundami w moim aucie. Prób było od groma i nigdy na cyfrę stopera nie wskoczyła dziesiątka, a trzeba wziąć pod uwagę to, że zawsze czas słabej reakcji na mecie (naciśnięcie na stoperze stop) wydłuża mierzony czas. No chyba, że prędkościomierz również chodzi za szybko, kolego ==Mały== spotkałeś się z czymś takim? Nie tylko, że zamula, ale i też chodzi za szybko??
Wiem, że rozwiązaniem tego jest maszynka którą polecił mi Venom, ale z logicznego punktu widzenia to 9,coś tam od 100-200 jest realne. Pytanie tylko dlaczego i jak to możliwe! Ktoś z Was bawił się w kręcenie silnika w M5? W jakikolwiek sposób? Bo ja tak, ale facet który się tym zajmuje powiedział, że nic to nie da bo trzeba by dostarczyć do silnika większą dawkę powietrza, więc dostarczyłem. Zrobiłem doloty w kratce zderzaka i wypuściłem rury do puszek. Różnica była ale problem w tym, że dopiero przy wyższych prędkościach typu 100-200-250- a na dole auto było nieco słabsze. Co mnie irytowało i zdjąłem dolot. Zmieniłem filtry i od tamtej pory (nie mylić tylko z wymianą filtrów, sprzęgła, opon itd) M5 zachowuje się zupełnie inaczej. No warto też dodać, że bawiłem się przed wymianą rozrządu, a różnica pojawiła się po jego wymianie. Kolega zrzucił mi kaganiec z 265km/h i kontrolnie sprawdziłem czy to prawda no i prawda.
zastanawia mnie to czy zmiana rozrządu, kombinacje z dolotem+filtry, sprzęgło nowe opony+ paliwo 100 oktan może tak bardzo zmienić silnik i jego reakcję na jakiekolwiek naciśnięcie gazu.
dziwne jest też to, że założone nowe opony 285/30 NOKIAN które powinny trzymać aż docisk ze sprzęgłem by płakał to eMka je rwie i zapala trakcję nawet na trzecim biegu. Nie wiem chłopaki co stało się z moim silnikiem, ale mam ogromne wrażenie, że czas 9,s do 200 jest realny. Pozdrawiam
Ps: Nie omieszkam tego sprawdzić i napisać co wyszło. Pozdro
o zmianach w dolocie dużo pisał Konrad95 i też ma lub miał zrobione to co Ty i objawy miał takie same.
Jeżeli chodzi o paliwo to napewno ma to wpływ. Trakcja jak to w M5, jak asfalt mało przyczepny to auto będzie się ślizgać

Kibicuje i czekam na wyniki z racelogica.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: 100 - 200 km/h
Sam noszę się z zamiarem wypożyczenia tego ustrojstwa w podobnym celu
A tak na marginesie
Czas 9 sekund jest całkowicie nierealny dla praktycznie seryjnego M5e39
Ktoś wstawiał na mbordzie kiedyś pomiary M5 e39 Nowack500 .
Pół motoru zmienione 500koni na wolnossącym i wynik był właśnie jakieś niskie 9 sekund
Pozdrawiam

A tak na marginesie
Czas 9 sekund jest całkowicie nierealny dla praktycznie seryjnego M5e39
Ktoś wstawiał na mbordzie kiedyś pomiary M5 e39 Nowack500 .
Pół motoru zmienione 500koni na wolnossącym i wynik był właśnie jakieś niskie 9 sekund
Pozdrawiam
BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Re: 100 - 200 km/h
PiotrekM5, sprawdzałeś swoje?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: 100 - 200 km/h
Dodam tylko, ze 9-9.5sek w przedziale 100-200 to czas dla e60 M5 

Re: 100 - 200 km/h
Jak pokazała kiedyś konforntacja między E61 a E39 różnica była niewielka, a nawet w pewnym zakresie E39 było lekko szybsze.Przemooo pisze:Dodam tylko, ze 9-9.5sek w przedziale 100-200 to czas dla e60 M5
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: 100 - 200 km/h
Właśnie nieMarcin_Os pisze:PiotrekM5, sprawdzałeś swoje?

Kolega ma ten wynalazek miał mi podrzucić na wekend żeby posprawdzać.
Ale w tamten czwartek po kilku dobrych przejazdach rozpadło się sprzęgło UUC.
Radzikowski ma mi robić całkiem nowe sprzęgło więc troche jeszcze poczekam

BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Re: 100 - 200 km/h
no własnie niby przekłamuje o 5km/h to jest nie zauważalne chyba na żadnym liczniku i przy takim locie gdy M5 jest w najwyższych swoich obrotach silnikowych.kostek_ja pisze:Nie wziąłeś pod uwagę przekłamania licznika.
napisałem do kolegi bo tak mi się zdaje,że kiedyś się chwalił, że posiada i używa ale na razie echo.Bombel pisze:Faqir, wszystko jest możliwe, ale Racelogic zweryfikuje Twój entuzjazm
Więc nie jestem jedynym odosobnionym przypadkiem i wybaczcie mi, że trochę odbiegamy przez to od tematu, ale na forum jest setki tematów i czasem szukanie danego tematu to jak igła w stogu siana.Marcin_Os pisze:Faqir,
o zmianach w dolocie dużo pisał Konrad95 i też ma lub miał zrobione to co Ty i objawy miał takie same.
Ostatnio od 100 do 190km/h pomierzyłem M6 i wyszło 8.9sek. Później trzeba było ostro hamować bo słabo było z miejscem. Migotanie serca + drobna zapaść ale wyhamowaliśmyPrzemooo pisze:Dodam tylko, ze 9-9.5sek w przedziale 100-200 to czas dla e60 M5

Postaram się jak najszybciej się da. Obiecuję.Venom pisze:Faqir ożywiłeś dyskusję, więc teraz przywal wykresem. Czekamy na to
Pozdro
- LINKIN
- Posty: 155
- Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
- Auto: M6 F13 LCI
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany
- Kontakt:
Re: 100 - 200 km/h
Żeby w miarę realnie po liczniku zmierzyć wynik 100-200 w E9X trzeba było mierzyć prędkość 105-210 km/h. Wtedy jako tako pokrywało się z tym co pokazywał racelogic.
Mi w 335iA po chipie wyszło 11.4, w M3 DKG 10,4, M3 manual 10,9 (wg. racelogic).
Mi w 335iA po chipie wyszło 11.4, w M3 DKG 10,4, M3 manual 10,9 (wg. racelogic).
Re: 100 - 200 km/h
Zrezygnowali ze stoperów, bo wprowadzono do powszechnego użytku coś wygodniejszego, a stoper nie jest taki najgorszy, przez lata z niego korzystano, w szkołach pewnie nadal się stosuje, a tam liczą się ułamki sekund 
Marcin to gdzie wyparowało ponad 100ps z e61? Oba były zdrowe i seryjne?

Marcin to gdzie wyparowało ponad 100ps z e61? Oba były zdrowe i seryjne?
Re: 100 - 200 km/h
Seryjne były oba, E61 zdrowe, E39 chyba też.
Tylko teraz jak pamięcią sięgam, mogło to nie być do 200 tylko do 180, parę lat już minęło. Może Maros lepiej pamięta.
Tylko teraz jak pamięcią sięgam, mogło to nie być do 200 tylko do 180, parę lat już minęło. Może Maros lepiej pamięta.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: 100 - 200 km/h
WYEDYTOWANO
Przemo ja nie twierdze ze stoper zle czas mierzy tylko, ze zbyt duzo zalezy od tego kto wlacza i wylacza stoper wiec osoba ta ma duze pole do popisu w kreowaniu rzeczywistosciPrzemooo pisze:Zrezygnowali ze stoperów, bo wprowadzono do powszechnego użytku coś wygodniejszego, a stoper nie jest taki najgorszy, przez lata z niego korzystano, w szkołach pewnie nadal się stosuje, a tam liczą się ułamki sekund
Marcin to gdzie wyparowało ponad 100ps z e61? Oba były zdrowe i seryjne?

Ostatnio zmieniony pn maja 06, 2013 23:19 przez saron22, łącznie zmieniany 1 raz.